Mera fynd & fixad stol

Hej
Idag har jag & tjejeran varit ner till second handen med mina föräldrar igen. Denna dag var jag ute efter ett bord till Lillys stolar. Eftersom dom är högre än vad andra barnstolar är så passar inget bord på tex IKEA så jag var på jack efter ett äldre soffbord eller köksbord som vi skulle kapa benen på till lagom höjd. Hade en dröm om att jag skulle hitta ett runt pelarbord då det skulle vara helt perfekt. Och det första jag såg när jag klev in var just ett runt litet pelarbord med den perfekta höjden. Och endast 50 kr betalade jag =) Är så otroligt nöjd med mina fynd. Just nu är en stol helt fördig & dom andra 2 är vitmålade med ett lager & bordets ben är desamma. Så nu ska jag rolla allt en gång & sedan blir det ett tunt lager med den ljusaste gråa färg jag hittade. Blev så fint! Åh jag är extas =)

Kommer verkligen bli helt perfekt när det är färdigmålat =)

Så här blev det färdiga resultatet av stolen. Underbart shabby chic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling