Superbra dag

Hej
Denna dag har varit superbra. Är så lycklig att jag mår bra igen. Så denna dag har jag & barnen varit hemma själv tills min mamma kom vid 1 tiden då vi hade tid till BVC. När vi hade varit dit för att kolla hur mycket lillan växt (inlägg om det kommer senare) så åkte vi hem till mina föräldrar där resten av dagen spenderades. Helt underbart att känna sig som en människa igen. Sov ju helt underbart i våran säng inatt istället för på soffan med kan jag lova. Vaknade en massa för att bara ligga & titta på mina älsklingar♥

På onsdag har jag faktiskt tid till röntgen. Gick ju troligt fort där måste jag säga. Så då får vi se vad dom hittar & vad dom vill göra. Känns iaf otroligt skönt att veta att man har blivit tagen på så stor allvar att röntgentiden blev ivägskickad hem till mig dagen efter vårat besök på akuten.  


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att du haft en bra dag! Det är du verkligen värd! Kram

2011-01-11 @ 12:27:10
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling