BVC och Uppsala besök

Hej
Japp, det är det som står på schemat idag. Vid 13 tiden ska vi kolla vad lilla fröken Röjerås väger just nu och jagtror atthon skjutit iväg ordentligt på både längd och vikt faktiskt. Just nu är hon bara ett huvud kortare än Lilly så snart är dom nog lika stora mina små barn. Helt sinnes faktiskt. Det skiljer 19 månader mellan dom men dom kan snart ha samma storlek känns det som. Vart tog mina små bebisar vägen?

Efter BVC ska jag och barnen hoppa på bussen in till Uppsala tillsammans med deras faster för att möta upp min älskling lagom till han slutar för att sedan hitta på något. Vad får vi helt enklet se =)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Hej gumms!



Hur är det med er? Länge sen nu, igen.

Bryggan var mysig att strosa på men den hade nog varit ännu mysigare att gå på en varm och fin sommarkväll. :)



Härligt med glada barn! Kevin är också himla nöjd och glad utav sig! :)



Förstår att du/ni räknar ner! Vart bor ni fram tills dess? Har för mig du sagt det men minns inte.



Hoppas ni har det gott. KRAMEN!!

2011-07-20 @ 20:07:10
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling