Kärlek!

Hej
Förlåt förlåt förlååt för den dåliga uppdateringen. Men dongeln blev av misstag hemme när vi åkte iväg vilket gjorde att det inte blev någon uppdatering.

Men det har ju tyvärr inte funnits så jättemycket att blogga om där ute då vi mest rensat rabatter och fixatdär så det skulle bli fint. Har faktiskt inte ens åkt iväg till något bad så det blev inte rikigt någon semester denna vecka som varit alls. Men nu ska Victor jobba i 2 veckor till innan han får semester i 2-3 veckor och då har vi en massa saker vi vill göra =) Tex är ett besök till junibacken inplanerat och även tomtits =) Sen vill jag ju dra med familjen på skansen och grönan men vi får se. Skulle nästan behöva boka en natt på hotell för att hinna med allt haha.

Just nu är det så mycket i mitt huvud då det äntligen börjar närma sig flytt för oss. Om 75 dagar är det dags att ta sitt pick och pack tillbaka till vårat hus och det ska bli så underbart att få barnen i sina rum och vi i vårat. lillys sömn har nämligen blivit lidande av allt detta som hänt ochhon är numera en nattvandrare. Inte nog med att Léone vaknar minst 2 gånger per nattså kommer Lilly 8/10 gånger och lägger sig mellan oss. Och jag kan verkligen inte sova med barn i sängen så mitt sömnkonto ligger på ett par hundra minus just nu. Men snart kommer vi kunna komma in i nya rutiner och då hoppas vi på att Léones sömn blir bra.


Mina 2 underbara ♥ Vad skulle vi göra utan er?!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja ni är ju lite roligare grannar än dom som är här nu! skulle ha följt med till nickis då...va där med fia, en kompis...hon har en dotter som är lika gammal som leone :)

2011-07-17 @ 23:14:16
URL: http://emma-helin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling