Mammas lilla tjej

Åh vad min tjej växer. Förstår inte att hon snart blir 8 månader. Fy vad tiden springer ifrån en. Hon sitter jätteduktigt själv och försöker förstå sig på konsten att krypa men det verkar inte vara något hon är super intresserad av då hon rätt så snabbt ger upp och vill sitta igen. Dock dår det rätt så bra att ser att det är något på gång där nere. åla sig fram mär hon är på bra humör =) Och tänder väntar fröken med verkar det som då inga än kommit upp. Men man ser att det är något som är på g då det är lite vitt där nere. Känns jätte konstigt när man tänker på att Lilly fick sina tänder redan vid 6 månader och nu är snart Léone 2 månader äldre =)

Här kommer lite bilder på min sötnos som jag tagit för att lägga upp som en dagens två dagar i rad men som glömts bort =)

Mammas lilla gladfis =) Här hade hon på sig en klännign med tillhörande trosor ifrån kappahls vintage stories delen ifrån förra året tror jag. Har nämligen inte köpt den ny utan det är ett tradera fynd =)

Min lilla busunge!

Och igår hade hon på sig sin klänning med inbyggd body ifrån kappahls newbie serie. Detta var första och kanske sista gången hon hade den på sig för oj vad hon växt på sista tiden märkte jag. Visseligen har vi ju faktiskt lagt i en massa kläder i 74 i lådan och rensat bort nästan alla bodies i 68 men jag trodde nog att den här skulle funka ett tag till. Men vi får se. Den var ju inte supertrång utan det var mest det att jag hade velat att den skulle funka någon månad och inte bara någon gång.


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Så go och glad man kan vara! :)

Tack söta rara!



Hur mås det? Nu var det ett tag sen!



KRAMIS

2011-07-11 @ 19:08:22
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

hihihi Vilken glad liten skit =)

2011-07-12 @ 08:32:48
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling