Renoveringssug!

Hej
Åh gud vad det kliar i mina renoveringsfingrar kan jag lova. Efter att ha varit ifrån vårat hus i snart 2 år(kommer vara precis 2 år när vi flyttar tillbaka) känner jag att det är så himla mycket jag vill göra. Köket är ett stort område jag vill fixa i och ideerna flyger runt som bara den. Något som måste göras är helt klart att byta ut bänkskivan som sitter där idag mot en i ek då den gamla svällt eftersom det trängt in fukt vid diskhon. Och det är ju bara början =) Jag vill byta ut den runda hon i rostfritt till en i vit emalj/keramik. Sen vil jag ha en ny kram med två kranar, en sån där gammeldags ni vet =) Ochsen vill jag få bort kaklet och istället ha en panel som ska vitmålas för att tåla vattenstänken. Och tapeten måste ju självklart bytas ut haha. Ja ni kanske förstår att jag har en del ideer och så =)

Köket som det ser ut just nu

Från andra sidan

Tänk att det är lite mer än 3 år sen jag inredde detta hus. Helt sjukt hur annorlunda stil man fått nu. Så var det mera modernt jag ville ha men nu älskar jag lantligt och är jag vill även byta luckor och lådornas froner till det vi har på överskåpen. Åh vad jag vill tillbaka nu!


Sovrummet är jag däremot riktigt nöjd med. Det enda jag vill är att bya sängbord och byrån till vitt och gärna får det vara hemnes från ikea med =)




Nej nog om detta nu =) Nu ska jag fixa lite här hemma med tvätt och så.

Kommentarer
Postat av: Emma

Här hemma körs det oxå med vitt lantligt och shabby chick.. & hemnes :) går ju inte ha modernt i detta kråkslott... Haha! Längtar tills ni är tillbaka o barnen kan leka ihop igen:)

2011-07-19 @ 01:43:06

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling