Visning?

Hjälp! Mäklaren ringde nyss och berättade att det en familj som tydligen ville kolla på vårat hus. Vad ska man säga liksom? Huset ligger ju fortfarande ute för försäljnig så man kan ju inte gärna säga nej heller. Men jag kan inte tro att någon kommer köpa huset i dagsläget eftersom vi fått gjort en massa provisoriska lösnigar efter att våran förra hyresgäst förstörde så himla mycket. Och vi vet ju verkligen inte hur det ser ut där hemma heller. Ser det ut som det gjorde förut kommer dom nog vända i dörren för när ***** hade flytatt ut så var det allt annat än frächt i huset. Men vi får se. På ett sett vill vi gärna sälja huset eftersom våran förra hyresgäst förstört alla minne därifrån och man tänker bara på idioten när man är där med. men sen vill vi ju bo där med eftersom det är vårat hus. Det var ju där vi startade vårat liv som föräldrar genom att ta beslutet att sluta med p-piller och sedan se det där lilla plusset på stickan. Ja, vi får se....

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Hoppas att visningen gick bra och att ni kommer fram till vad som passar er, kanske man kan glömma det dåliga och minnas det fina? Annars kan alltid fina minnen leva kvar i tankarna och nya kan påbörjas på ett nytt ställe, men förstår att det är svårt :)



haha, jag kommer nog vilja ha med Lova till förlossningen jag också. Låg och tänkte på det härom kvällen "vad ska vi göra med Lova när nästa bebis kommer? Micke ska ju va med mig och Lova kan ju inte åka till mormor 25 mil bort bara sådär..." haha :D

2011-07-18 @ 22:36:55
URL: http://madeleines.se
Postat av: Emma

Näääääjjjj!!! Ni kommer få det toppenbra här ska ni se :)

2011-07-19 @ 01:32:43

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling