Bildbomb på mina älsklingar

Hej
Ja herregud vilket väder vi har denna dag. Det har ös ner regn sen tidigt i morse och än verkar det inte vara slut heller. Så denna dag är det innemys som gäller även om Lilly är så sjukt uttråkad just nu. Så för att försöka fördriva tiden lite drog jag fram kameran ur sin gömma och fotade mina älsklingar lite♥

Min glada lilla tjej som nästan precis hade vaknat efter en liten lunchlur. Idag har hon på sig en vit body från H&M, klänningen kommer ifrån kappahls newbie serie och strumpisarna kommer även dom ifrån kappahl.



Gud vad jag älskar mina 2 töser! Och oj vad dom älskar varandra. Detta är verkligen ren ochskär lycka i fast form♥

Mammas lilla spexare



Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, ja det är så skönt att vara semesterlat ibland ;)



Fina bilder! Jag saknar Jolies blåa newbieklänning, men hon har vuxit ur den sen länge sen nu ;)

2011-06-23 @ 19:49:42
URL: http://malinsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling