Blöjfri lördag

Hej
Tänkte titta in lite snabbt här för ett snabbt inlägg. Som ni kanske förstår på rubriken så kör vi just nu på med pottträning för Lilly och jag kan säga att det går superbra faktiskt. Hon fick en blöja imorse av ren automatik och när det var dags att byta den körde vi på utan då Lilly gärna vill vara just utan blöja nu.  Och det har inte hänt en enda olycka idag vilket känns superbra. Hon gick tillochmed på toan själv och gjorde det hon skulle för att sedan hämta oss och visa =)Och nu sover hon i bara trosor med då hon inte dricker något nattetid längre och eftersom hon använda toaletten innan hon somnade hoppas vi att det går bra =) Men för säkerhetsskull ligger det ett underlägg i sängen med.

Så nu får vi se hur det år med allt detta. Är så skönt att hon själv känner att hon vill vara utan blöja så det inte är vi som bråkar om det. Blir kul och se hur det går imorgon och om hon fixar nr 2 på toan med =) Blev ju inget idag då det kom i blöjan på morgonen. Tänk att min lilla tjej blivit så stor♥

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Vilken sötis :)



Skulle du vilja hjälpa mig lite snabbt??

Allt du behöver göra är att gilla den här butiken på facebook+bilden på min sons får??



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater



Vill så gärna vinna en Sulkyvagn!

Länkar alla som gillat, skulle vara såå snällt.



:)

2011-06-19 @ 00:43:34
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling