Härliga tisdag

Hej alla underbara
Jösses vad jag är dålig på att uppdatera. Men det känns just nu som att det intev finns så jätte mycket att blogga om vare sig jag vill det eller ej. Men jag kämpar på med inspirationen =)

Jag tänkte lite snabbt säga hur det gick med lägenhets pratet.  Det ser ljust ut men inget är än bestämt men vi hoppas på att det blir av =) Är iaf en 3:a som verkligen skulle passa oss kan jag säga.

Jaja, vad har hänt dom senaste dagarna då? Ja inte mycket alls kan jagsäga. Har mest blivit att manb hängt med livet i bara farten faktiskt. Men idag är det iaf sagt att vi ska åka iväg några dagar med barnen till V´s föräldrars stuga för att bo där. Försöka få lite egen tid vi i familjen. Vilket känns skönt med tanke på att vi bott hemma hos mina föräldrar i 9 veckor nu. Inte för att det är något fel på det man ibland vill man bara vara ensam och detta kommer nog få oss att fylla på det kontot =)

Vad vi hittar på där vet jag faktiskt inte. Jag skulle gärna ta med mig barnen till furuvik då det ligger i närheten men vi får se hur det blir. Annars har vi ju biljetterna till tom titts men det ligger ju lite åt fel håll men vi får se. En liten utflykt ska det bli iaf =)

Ska faktiskt packa ner både kameran och datorn så ni kommer få lite uppdatering ifrån oss där borta. Kommer nog finnas lite mer att blogga om där borta ifall vi hittar på något =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling