Jobb och advokat besök

Hej
Förlåt för dålig uppdatering men igår blev det jobb för min del vilket var superhärligt. Fasiken så kul det helt plötsligt är att jobba =) Blir mera på fredag med då jag jobbar från öppning till stängning. Underbart!

Idag därimot känns inte livet lika härligt. För idag är det dags för möte med advokatken för att lägga upp alla våra bevis mm mot den som hyrde och även nu bor i vårat hus. Fasiken vad jobbigt det känns och jag vet att jag kommer bryta ihop som bara den där inne. Så det blir till att packa ner en hög med näsdukar för här ska torkas haha.

Nej nu ska det sminkas så man inte ser ut som en nyvaken och otroligt trött mamma. Även om den sista delen är sann =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling