Midsommaren med jobb

Hej
Herrugud vad gårdagen flöt på snabbt. Fattar verkligen inte att tiden då jag jobbade (8-17) gick så sjukt snabbt. Måste ju bara betyda att man verkligen gillar sitt jobb eller hur? =) Jaja, när vi hade stängt butiken så var det dags att åka hem till svärföräldrarna där maten väntade på mig då alla andra redan ätit. Och sedan blev det den obligatoriska midsommarfikan, jordgubbar med vanlijglass. Åh fins det något mer sommrigt?!

Denna dag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Blir nog en tur till affären då det ska inhandlas mera kapslar till våran nya medlem. Japp vi har blivit med tassimo =) Fick köpa den nyare varianten via buzzador och självklart ville vi det då jag kollat in den sen den första modellen kom ut. Underbart!

Sen ska jag även kolla en sak med en av mina arbetskamrater dåjag hörde att hon ev hade en bostad hon inte använder. Hoppas att det låter bra =)

Min lilla busunge här om dagen

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa klänningdesigner, rösta 5 stjärnigt på min klänning.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8



Skulle bli sjukt glad om du tog lite av din tid för att rösta.

2011-06-25 @ 13:18:05
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling