Natten och morgonen

Hej
Ja det här verkar ju går superbra. Ja, att lära Lilly att bara använda toaletten alltså =) Inatt kom det ingenting och sen kissade hon på toaletten imorse ett tag efter att hon vaknat. Och sen har allt rullat på så vi hoppas att vi slipper blöjorna snart =)

Det enda krav hon verkar ha för att använda trosor är att slippa ha byxor på sig just nu när hon är inne. Och det beror nog på att hon är rädd för att hon ska bli kissnödig och inte få ner byxorna själv. Så just nu kör vi på med klänning bara och det funkar ju super. Tänka sig att det skulle gå så här fort med toaträningen, det trodde jag aldrig. Jag trodde att hon skulle ha det jättesvårt att hålla sig och förstå hela grejen men oj vad fel jag hade. Min stora tjej♥

Mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ja det är lite farligt det där med fotande och systemkamera för när du verkligen börjat intressera dig och tycka att det är kul, så du börjar bli duktig, då nöjer du dig inte med det som hänger med när du köper det utan då vill du ha mer mer mer haha :D



Hoppas helgen varit strålande!



Kramar

2011-06-19 @ 20:31:03
URL: http://madeleines.se
Postat av: Hanna panna

Sååå duktig hon är :)

och så fina dom vart i dom matchande kläderna :)

2011-06-20 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling