Operation imorgon

Hej alla underbara
Täkte bara titta in en snabbis nu på kvällen och berätta lite om min operation som blir imorgon bitti. Ska vara amnäld redan vid 7.10 vilket betyder att vi måste åka strax efter 5.30 imorgonbitti. Underbart! Eller inte. Men det sla bli otroligt skönt att få bort gallan nu så ma slipper oroa sig hela livet över att få dom där hemska anfallen igen.

Dom kommer iaf gå in med titthål för att göra ingreppet på mig. Dom ska in med en kamera för att kolla allt och med den går man in genom naveln. Sen kommer jag få 3 små hål där instrumenten går in. Det ena kommer vara i höjd med naveln, ett en bit ovanför och det andra är nästan rakt över naveln. Börjar det blöda mycket eller att dom inte får ut gallan måste dom göra ett stort snitt över nästan hela högersidan. Men vi får hoppas att dom slipper det för jag hoppas få åka hem efter ett par timmar med endast smärtstillande. Man kan om man mår bra får göra det nämligen. Och som ni vet är jag inget stort fan av sjukhus. Är ju bara att tänka på att vi åkt hem efter mindre än 12 timmar efter båda förlossningarna. Men som sagt, vi får se hur allt går. Önska mig lycka till =)


Kommentarer
Postat av: Louise - foto

Lycka till på operationen!

2011-06-03 @ 00:36:51
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Lycka till vännen!!



KRAMAR

2011-06-03 @ 07:14:12
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling