Semester

Hej alla underbara
Förlåt för dålig uppdatering men dongeln  fungerar inte då den inte blivit använd på ett bra tag och min mobil har dött så jag har inte kunnat blogga. Men nu har V fixat en sak mellan mobilen och datorn så nu kan man gå in en snabbis iaf. Så då hoppde jag in här =)

Här har vi det jättehärligt men strålande sol hela tiden och vi bara tag det lugnt och myser hela familjen. Försöker även rensa lite i rabatterna och göra lite fint den lilla tid man orkar i stekande solen.

Än har det inte blivit någon utflykt då det som sagt är så himla varmt och vi känner att det inte är en sån superbra ide att hålla på och springa ute i denna hetta för att hitta på något. Men imorgon ska det bli lite svalare så vi fär se om det blir något då eller vad som händer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling