Skatteåterbäring =)

Hej
Oj vad jag blev glad när jag kollade in mitt konto idag inne i Uppsala. Skatten hade kommit in och man kan inte bli annat än lycklig när man ser ett plus på kontot som inte skulle vara där egentligen. Nu är det bara att sätta på sig spenderar byxorna =) nej då man lite ska såklart sparas. Tror faktiskt att jag ska in med några hundringar var till barnens sparkonto med men utöver detta ska det köpas en ny bilstol till Léone då det känns som en bra investering. Sen var jag även sugen på en cykel/joggingvagn från biltema men när vi var in nu idag för att kolla på den såg vi att barnen ska vara över 18 månader innan dom får åka i den. Så det blev inget köp idag. Men dum som vi var kom vi ju på här hemma att Léone hade kunnat sitta i cykelstolen bakom mig och Lilly i vagnen så vi får se om jag skickar in V till biltema för att köpa den imorogn istället. Kan ju vara skönt att ha om man vill ut på äventyr med barnen eftersom jag inte har körkort =)

Annars är deten tatuering som står högs upp på min önskelista. Eller två kanske man ska säga. Jag vill nämligen skriva barnens namn på mina handleder. Har hitatt en tatuerare inte långt här ifrån men nu är bara frågan vad det skulle bli för prislapp på det hela. Fast det är ju egntligen inget som spelar roll då det är för att hedra mina barn som jag vill printa in deras namn i min hud. Åh vad jag är sjukt sugen på at fixa detta nu!

Idag blev det föresten lite fynd införskaffade =) Dock inte till mig utan till min älskade man. Var nämligen 70% rea på jack&jones inne på gränby så hem kom jag med 4 jeans varav 3 passade perfekt, en tunn tröja i grå vit ranigt och en sjukt snygg grönskjorta. Allt detta skulle gått på hela 3900 men jag kom undan med fjantiga 1170 kr. Lycka! Åh vilken snygging jag fick till man! Men det är han ju ioförsig alltid =) Till mig blev det faktiskt bara det allra viktigaste nämligen conceler haha. Min tog nämligen slut idag så det var ju perfekt att jag kom åt att köpa en. För det är något jag inte klarar mig utan. Eller jo, om solglasögonen är på så funkar ju dom lika bra men annars är det alltid conceler och mascara som åker på det första som händer =)

Detta foto kunde varit taget nu för nu har min prickiga sommarhy kommit fram igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling