Snabbis

Hej alla underbara
Hur har ni haft det denna underbara nationaldag? Här hemma har vi varit i solen så mycket man orkat när Léone sovit men annars har det varit skuggan eller inomhus som gällt. Nu på kvällen var det dags för barnen att hoppa i badet innan det var läggdag och jag vet faktiskt inte vem som blev blötast, jag eller dom =) Men nu sover mina små underbara tjejer gott i sängen för att ladda med energi för morgondagen.

Mina underbara döttrar. Vad skulle jag göra utan er!?

Bytte förresten förband idag och det såg jättefint ut. Ville ha lite plåster på fortfarande då jagska in i duschen ikväll eller imorgon bitti. Såg dock att det hade blött lite vid naveln men det är iaf finare än förut =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Det låter precis som mig, är det långt ska det vara kort och tvärtom - så jag har också lite mellanlängd nu, men bättre att köra så tills jag vet helt hundra hur jag vill ha :D Låshår sliter ju en del, men fördelen är ju att det går att ta ur igen, värre när man klipper av sig och inte vill lägga många tusen på löshår :D Kramar

2011-06-07 @ 09:56:48
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling