Tråkigt väder = shopping!

Hej
Sorry för dålig uppdatring men vårat internet fungerade inte alls igår så det blev ingen bloggnig då. Men oj vad jag var sugen =) Men det kändes inte allt för kul att mms-blogga ett kul inlägg kände jag.

Dom här 2 senaste dagarna har det inte varit så superfint väder utan lite skönt molningt =) För hur underbart det än är med sol är det även jätteskönt emd dom dagar det blir lite moln på himlen med.

Så igår begav vi oss in till Uppsala tillsammans med min kusin för lite shopping. Det enda som jag var sugen på var lite snygga toppar och det hittade jag =) Faktiskt inne på kappahl´s halva rea priset avdelning. Kan det bli bättre? Fick med mig en långklännig i army style och 4 jättesöta toppar. Allt det betalade jag hela 265 kr för. Love it! Sen blev det självklart en del saker till barnen. För det går verkligen inte att hålla sig borta ifrån den avdelningen haha. Även där hittade jag lite snyggt på rea delen men även lite annat fint. Skulle faktiskt vara duktig och knäppa kort på allt redan igår men då var batteriet till kameran dött och sen gick lillfian i säng och alla kläderna låg där inne. Och man ska ju inte störa den bjön som sover =) Men detta har jag iaf fått kort på. Det andra kommer väl upp så småningom =)

Klänning med fastsydd body i newbie serien 99:-,  3 förpacknigar med 2pack strumpor 39.90:- styck. Allt från Kappahl.

Här har ni två sötnosar som matchade idag. Nog för att jag tycker att det är sött men ni kan inte tro hur mycket Lilly älskar att lillasyster har samma kläder på sig =) Hon gåt runt hela tiden och säger att Léone och hon har samma♥ Byxorna kommer ifrån rean inne på kappahl och kostade 65:- styck. Tröjorna är köpta äve n dom på kappahl men inne på pojkavdelnigen. Har sucktat efter dom ett bra tag och när dom fick samma byxor kunde jag inte hålla mig haha. Dom kostade 69:- styck om jag inte minns helt fel.

Min lilla tjej med det nya tillskottet här hemma. Idag blev det en tur till Uppsala igen då min syster glömde en sak hemme som hon skulle ha så då for våran lilla familj in tillsammans med min storebror. Kom inte hem med kläder denna gång dock utan Lilly och Léone fick en varsin nalle ifrån teddykompaniet som var 58cm. Super mjuka och goa. Léone fick som ni ser en vit medans Lilly valde en beige. Så fina! Älsakar teddykompaniet och vi har lite saker till Léone som hon ärvt från Lilly ifrån deras dinglis sortiment. Håller tvätt efter tvätt vilket är underbart.

Annars har det varit rätt så lungt denna dag. Blev ett besök på coop då det var blöj inköpsdags här hemma. Tycker att man inte gör annat än köper blöjor men jag vet att det inte är så. Brukar nog köpa 2 förpackningar åt gången och då är det en till varje barn. Och varje kanske räcker 1½ vecka eller så så det blir väl 3 inköp på månad eller något sånt. Så det är ju inte så jätteofta man handlar det egentligen. Men det är ju oftast så att tråkiga måste är det man altid tycker att man handlar haha.

Annars har jag dessa två dagar fått hem 2 underbara paket. Det ena kommer ifrån Tom Tits expriment där vi fick lite såpbubblor till Lilly vilket hon älskar och även en rubiks kub i form av en jordglob. Superkul att hålla på med =) Och i denna lilla resväska nedan fanns även ett presentkort på inträde in till dom för våran lilla familj så det blir helt klart ett besök dit inom en snar framtid. Tack!

I det andra paketet fanns det en Postuer Mother ifrån just Posture. Det är en underbar liten sak som hjälper oss mammor att få en bättre hållnig när vi bär på våra små underbara mirakel. Har den på mig just nu och man känner verkligen en sån otrolig skillnad redan på någon timme. Man känner knappt att man har den på sig heller vilket är ettstort plus. Perfekt för mig som har ryggproblem. Tack till er på Posture! Ni kommer verkligen hjälpa så många med dessa produket.

Bliderna lånade ifrån posture´s hemsida



Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Oj oj oj, vad är det där för mirakelgrejsimoj då?! En sån skulle nog jag behöva för OJ så stel, öm, ond och dålig jag är i rygg/axlar/nacke. Den gör alltså så man sträcker mer på sig? Något annat också? :D



Ja gud, jag kan verkligen tänka mig att hela livet kommer att bli ett träningspass sen när de små far omkring, haha!



Kramar

2011-06-14 @ 22:34:10
URL: http://madeleines.se
Postat av: sandra

Vilka stora tjejer du fått, så himla fort det går alltså man hänger inte med! :)

gud va roligt att få åka till tom tits, dit ska vi bara åka en dag,verka så himla roligt!

Och jag säger det samma vilken mirakelgrej, var och varannan tror jag skulle behöva en sådan där, i alla fall jag!

2011-06-15 @ 11:02:43
URL: http://xn--prinsessfjrten-fib.se/
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: aaw gullis, tack så mkt :)

2011-06-15 @ 21:59:36
URL: http://endenise.se
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll..Fin blogg..söt bild på barnen..kram

2011-06-18 @ 21:33:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: LillaJag

Åhhh... nu bär jag inte så mkt för han kryper snart går men när jag väl bär honom står man lite knäppt. Han väger 10 kg ...och sitter inte still. ( 9mån).

Första 4 månaderna av hans liv så var jag tvungen att sluta amma och äta smärtstillande för att orka med... hade så ont överallt, men nu är det onda över!!

2011-06-20 @ 21:59:08
URL: http://snackis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling