Vilken dag!

Hej
Allt bra med er? Har tyvärr blivit ett litet upphåll då det varit rätt så mycket just nu. Sen i början av veckan har vi hållt på att fixa en massa inför gårdagen då min svägerska tog studenten. Helt sjukt att hon redan gjort det. Känns som igår hon var 10 år och hade sin lilla kanin där hemma. Tänk att jag fått vara med på hennes resa genom nästan halva hennes liv (hon var 10½ när vi blve tillsammans och nu är hon 19) Det är verkligen helt sinnessjukt. Men oj så underbart! Du är en helt underbar person Isabelle♥

Så denna vecka har som sagt bestått utav en massa förberedelser då jag slängde ihop 3 stycken smörgåstårtor till henne och sedan skulle vi komma på något att ge henne med. Var inte det lättaste men tillslut blev det ett stativ till hennes systemkamera vilket blev uppskattas. Hoppas jag iaf =)

Det var verkligen full fart hela dagen med en massa skratt. Kom hem runt 9 tiden då det var dags för Lilly att lägga sig (Léone stannade hemma ifrån 16 tiden då vi var hem en snabbis) men då skönk mitt humör fort tyvärr. Vi hade fått mejl ifrån advokaten där han skickat med ett brev som våran fd hyresgäst skrivit. Där påstår han att allt som hänt är pga oss och att vi är dom enda som gjort fel hela tiden. Han påtod att vi sagt och gjort en massa saker som verkligen inte är sanna. Helt sjukt att någon kan påstå dessa saker om oss. Fy vad jag är arg just nu! Men oj vad han ligger illa till då vi har bevis på att allt han sagt är falskt. Och det bästa av allt är att vi just nu vet att han försöker få oss att se ut som lögnarna då han håller på vid huset för att fixa det han gjort fel. Och detta vet vi eftersom underbara Emma messade Victor. Tack♥ Synd för honom att vi knäppte kort när vi var dit efter att han flyttat ut så vi har endå bevis på att aölt vi sagt är sanning. Segern är vår och jag hoppas att vi sanrt kommer få flytta in i vårat hus igen


Kommentarer
Postat av: Emma

Det hoppas jag med! ni får komma över o leka någon dag nästa vecka <3

2011-06-03 @ 18:02:13
Postat av: Isabelle

Du är också en helt underbar människa, tack så himla mycket för allt! <3

2011-06-04 @ 12:13:43

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling