Äntligen fredag!

Hej
Börjar som vanligt med hur natten var, vet att det är tråkigt men det får ni ta =) Denna natt var iaf något bättre än dom föregående. Léone vaknade första gången vid 5 men sen var det nappinstoppningar var 10:e minut tror jag. Vilken tur att hon är så söt för annars hade jag nog gått under haha.

Just nu är vi hemma hos mina föräldrar efter ett besök på second handen här hemma. Träffade där underbara Sandra & Malin. För mig blev det endast 2 blåa krukor till badrummet som fick följa med hem men jag hittade en massa jag skulle vilja ha men vi har ju inte riktigt plats för allt jag hittar.

Om 1 timme kommer nog min älskling hem hit för att äta lite & sen blir det att åka hem för lite fredagsmys ihop.

Kommentarer
Postat av: sandra

ja för mig blev det inget fynd, nu var det såklart inte till mig jag skulle shoppa men i alla fall!

hoppas ni vi får sova i natt!

mvh sandra

2011-03-18 @ 19:24:54
URL: http://xn--prinsessfjrten-fib.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Då borde du skynda fynda, dom har kampanjpris på denna möbel (och säkert flera) just nu och fram till den 20:e så för denna betalade jag bara 850, halva priset! :)



Ja leta leta och gör slag i saken! Hittar du ingen där du bor så vet du att det finns tatuerare i Ludvika! ;)



Visst är det roligt med morgonpigga barn. :) men hellre nappinstoppningar på morgonkvisten än på natta!



KRAMEN!

2011-03-18 @ 21:16:55
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling