Dagens cravings

Nu är förmodligen dopet klart & vi fikar för fullt med min stora släkt. Mys att träffa alla. Jag är ju en sjukt social person som älskar familjen så dessa tillställningar är verkligen guld värt för lilla mig.

Igår när jag stökade runt i min garderob efter något snyggta att ha på mig märkte jag att jag har sjukt dåligt med koftor & tunikor så det är något som måste införskaffas pronto. Båda är ju ett måste även på sommaren. Koftorna på dom där underbara sommarkvällarna & även dom regniga dagarna. Och tunikor till jeansshort & bruna ben är ju bara för snyggt. Här kommer 3 små ting som jag inte skulle säga nej till =)

Snygg oversizad kofta från Lindex som går på 349 kr

Så snygg kofta som många bloggat om redan. Passar verkligen till allt. Kommer från Kappahl & kostar 399 kr.

I love turquoise! ÄÄlskar även dom söta rosdetaljerna. 249 kostar denna & kommer även den från Kappahl


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Vilken söt blus! Riktigt sommarfräsch..

2011-03-06 @ 13:11:08
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling