Dagens mamma

Hej
Ja idag var det ju dopdags & detta var vad jag slängde på mig efter en massa klädångest. Hatar dessa dagar när man ite hittar något att ha på sig. Eller man tycker ju så iaf fast man har en massa fint i garderoben =)

Kavaj, topp & jeans från H&M. Skorna kommer ifrån Wildflower by Kenza. Höga men oj så snygga =) Den lilla putmagen fick ni på köpet då tant röd är på besök.

Efter dopet tog vi en mini tripp till Uppsala då vi endå var halvvägs dit. Blev en snabbis på ikea då Lilly skulle få en ny fin stol så systeryster Léone kunde ärva den hon hade. Efter det blev det lite ögonshopping på kappahl. Stod & kramade om tunikan från det tidigare inlägget men då FK krånglat har jag inte fått mammapengen än så det fick snällt vänta. Stod även & höll i massa fina vår & sommarkläder till barnen. Både matchande & icke matckande kläder =) Får se om det blir ett litet besök i veckan då pengarna kommer in på tisdag.  

Nej nu måste jag fixa lite med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling