Ensam i soffan

Hej
Ja just nu sitter jag här ensam i soffan och kollar på Jamie Oliver. Mina prinsessor ligger just nu i sina sängar och sover. Även min stora älskling ligger i sängen och sover då han hade en sån huvudvärk när han kom hem efter jobbet så jag får helt enkelt roa mig själv innan det blir sängen för mig med.

Imorgon vet jag inte alls vad vi ska hitta på här hemma. Blir väl en tripp till affären för att hämta ut ett paket och sen forsätter vi väl kanske en bit. Skulle även behöva gå in på kunsum och berätta varför jag inte kommit in för att träna mera. Jag har i vanliga fall lite svårt att hitta på alla koder till frukt mm så jag trro inte att det är någon höjdar att jag sitter där när jag är så här trött.

Nej nu är det snart slut här så jag ska försöka titta hur allt blir innan det är dags för lite big brother. För sen blir det nog sängen tror jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling