Jobbig dag

Hej
Idag har det varit en jobbig dag pga en massa saker. Det är ju inget som har med kärlek eller så att göra utan en hel del annat.

Bland anat är det så att vårat hus inte verkar vara intressant för någon då det inte är någon som kollat på det & mitt upp i allt vägrar våran hyresgäst som flyttat betala hyran. Så nu ligger vi ca 6000 kr back varje månad vilket verkligen inte är kul med tanke på att vi gick plus minus noll när vi fick in det & skulle betala våran hyra här hemma. Så nu vet vi inte hur det kommer bli alls med någonting. Om vi visste att någon underbar vän till oss skulle vilja hyra en del av huste av oss skulle vi kanske klara av att bo i gamla huset men annars blir det tyvärr lite för dyrt för oss att bo där i dagsläget då jag är mammaledig & V bara jobbar 2 dagar i veckan. Men vi hoppas annars att huste blir sålt så vi slipper betala 12000 på boende varje månad. Men det löser sig hoppas vi =)

Nej nu är det matdags. Busen har redan ätit & sover redan gott.

BTW: Lilly kommer självklart inte få ta hål i öronen nu utan det blir tidigast om ett år. Men det är kul att se vad andra tänker =)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Vist är det så! Och ofta går (tyvärr) bekvämligheten före snyggheten ;D

2011-03-09 @ 20:49:14
URL: http://madeleines.se
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, och jag tycker nästan tvärtom - att klänningen var ännu sötare IRL ;)

Kram kram

2011-03-10 @ 19:44:44
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling