Lördag

Hej
Åh denna natt var faktiskt härlig. 3 uppstigningar blev det & då ville hon ha lite mat vid ena gången. Känns som att hon inte är så sugen på mat nattetid längre faktiskt. Brukar göra ordning 200 ml & hon brukar inte äta mer än 100 ml om jag minns rätt. Sen sov lillfian till hela 7.30 denna morogn med så pappan i huset gick då ner med tjejerna så sov jag vidare i lite mer än 1 timme.

Sen plockade jag lite med tvättberget jag hade stod i sovrummet. Så nu är alla rena kläder på sin plats & Léones kläder är nu rensade. Härligt! Just nu använder hon nästan bara 62 men 56 funkar fortfarande på byxorna. Sen har vi (Läs:jag) lagt in 68 i hennes lådor med. Byxorna är stora åt henne men bodiesarna funkar men lite långa i ärmen är dom. Tänk så stor hon är våran lillplutt. På tisdag blir hon 4 månader. Känns så himla sjukt vad tiden går. Tycker det var nyss som hon kom till oss som ett plus på stickan men det är ganska precis 1 år sen nu det. Helt sjukt att Lilly var 10 månader när vi såg att det låg en liten till i magen. Och då hade vi även försökt i 3 månader innan det blev något. Kan inte tänka mig att försöka få en till liten om redan 3 månder igen. Men det beslutet som vi tog då var verkligen ett underbart!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Funderar på att ta en liten tur till Uppsala då jag såg att Madde skrev att den underbara stickade heldressen från Kappahl nu finns igen fast i vitt. Och det är ju ett perfekt plagg nu när det är lite halvdant väder ute. Så det kanske blir en sån & kanske har jag turen att få någon kofta jag med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling