Natt

Hej
Tänkte bara ta & titta in en snabbis här innan det är dags för sängen. Idag har jag & Lilly bakat en massa då det var vad hon ville idag. Frågade nämligen henne vid 10 tiden vad hon ville hitta på & då tog hon min hand, ledde mig in till köket för att sedan peka på skafferiet & säga baka =) Gullunge! Hon är ju bara för söt. Hon älskar verkligen att både baka & stå med vid spisen för att röra runt i maten. Och sen älskar hon att kolla in matprogram. En liten kock kanske?

Imorgon bitta ska jag traska iväg till konsum för att sitta lite till för att öva in kassan riktigt ordentligt. Efter det blir det ett besök till BVC där dte är 3 månaders koll med läkaren för lillskruttan. Sen får vi se vad som händer eftrer det. Jag är ju sjukt sugen på att hitta på saker hela hela tiden nu men jag kan ju inte tro att det blir ett besök till Uppsala haha.

Nej nu är det dags att lägga sig känner jag. Nattinatt alla underbara!


Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Att baka tillsammans är helt klart ngt de flesta kids uppskattar och det är bra att ta till ibland när det inte finns ngt speciellt kul att hitta på. Här bakade vi igår och humöret och kommentarerna gick ifrån att det inte fanns ngt kul att göra till att det var jättekul. Då blir man glad=) Ha en trevlig kväll!

2011-03-03 @ 23:02:49
URL: http://www.husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling