Solig söndag

Hej underbara söndag
Idag är det ett helt udenrbart väder ute med en massa sol. Åh hoppas verkligen att snön som kom i fredags försvinner nu och med den allt som fanns kvar innan. För oj vad vi vill ha vår nu!

Igår hände det inte så jättemycket utan vi tog det rätt så lugnt. Var ut på en prommenad då vi skulle förbi solrosen (våran second hand) då mina föräldrar skulle dit för att hämta en soffa dom köpte i fredags. När det sen var dags att traska hem så var Lilly-bus eld & lågor då det fanns en massa vattenpölar att hoppa i. Och som tur var hade hon gummistövlarna på så det var u fritt fram. Oturligt nog trillade hon 2 gånger i vattnet så det blev att fort gå hem för att byta på henne. Och nästan precis efter att vi kommit hem så  kom V´s syster hem hit. Så hon var här hemma & underhöll Lilly till klockan blev runt 6. Och då var Lilly så trött att hon knappt ville äta något men vi fick i henne en liten bit pizza iaf & sen sov hon så gott så =)

Natten för oss var så där. Léone vaknade iaf bara 5 gånger varav en var matning vid 2 så det var ju endå helt okej. Och nu hade vi ju mörklagt hela rummet så det blev ju lite bättre med det man vi undrar nu om hon kanske tycker att det är för vart i rummet med sitt täcke så inatt blir det ett kolmörkt rum & en filt bara för att se hur fröken sover då. Hoppas på en underbar natt =) Och min älskling var så snäll att han gick ner med lillskrutten vid 6 då hon tyckte det var morgon. Som vanligt alltså. Tänk så olika barnen har varit hela den här tiden när man jämför deras sömn mm. Men oj så underbara & vackra små vi har♥

Nej nu blir det faktiskt en liten tripp till Uppsala där jag ska införskaffa lite smink mm för mina bonuschekar jag fåt från H&M =) Var nämligen så perfekt att när jag frågade vad vi skulle hitta på så frågade V´s syster om vi inte kunde åka till Uppsala i samma stund =) Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling