Söndag

Hej
Här hemma startde dagen strax efter 7 då jag var som en zombie efter att jag vid den enda turen till Léone inatt inte kunde somna om då tankarna for iväg. Så när Lilly vaknade gick underbara V ner med alla tjejerna så jag fick sova ett litet tag till. Tack ♥

Idag har vi inga större planer på vad som ska hända. V´s faster kom föri en sanbbis igår för att kolla om vi skulle vara hemma idag om dom skulle titta förbi så vi väntar på ev besök idag bara =) Llly tjatar visseligen om att vi ska baka men då margarinet är slut får det vara tills vi komit till affären senare. Fast jag skulle nog behöva rensa lite i frysen först då den verkligen är full just nu inför kommande dop & 2+24 års kalas =)


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Nämen det var inte illa! :D



Som sagt, så himla gulligt å tänka på oss! :)



Nu blir det solsidan här! För dig med kanske?



KRAM

2011-03-13 @ 20:01:12
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling