Söndagen som varit

Hej
Här hemma har vi nu kollat på det sista avsnittet av solsidan. Tråkigt att det redan är över igen men vi får hoppas att dom snart vill dra igång det igen. Och oj vad vi skrattade när vi såg vem fotografen var. Det är nämligen så att det är en vi brukar stöta ihop med på affärerna här hemma då John Houdi bor i våran lilla by Östervåla. Buskigt kul man kan jag säga. Samma år som han flyttade hit så hyrde företaget som V jobbade på in honom & jag kan lova att vi skrattade =)

Besöket i Uppsala gav en påse med nödvändigt, med tråkigt smink & hudvård då det var något som ekade tomt här hemma. Det blev ansiktsrengöring av alla dess slag då jag sedan Léone kom börjat få blemmor. Och sen blev det conceler som är ett måste redan innan alla dessa jobbiga nätter & man vill ju inte gärna skrämma slag på folk så för allas trevnad så blev det ett sånt köp. Även ett puder & rouge fick följa med hem. Sen blev det även en super sommrig klänning till Lilly.

Nej nu ska jag gå & hämta lite godis & läsk för sen blir det lite big brother.


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

NEJ! va det sista avsnittet! :(

Tur jag missade hela 1:a säsongen..Så jag kan se den nu istället! :)



Concealer är bra att ha, speciellt som nybliven mamma! haha!



Kram på dig! Hoppas ni får en bra dag där i Östervåla! :)

2011-03-21 @ 07:46:00
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling