Stokke Tripp Trapp Newborn Set

Hejsan
Här om veckan fick jag ett mejl som jag tänkte ta & blogga lite om då det var något som jag kännde var något jag ville ta upp. Det är nämligen så att dom underbara tripp trappstolarna nu har ett nytt tillbehör som gör att den allra minsta i familjen kan var amed vid matbordet redan från start. Denna nyhet heter som rubriken lyder, nämligen Stokke Tripp Trapp Newborn Set.

"Stokke Newborn Set gör att Tripp Trapp-stolen kan användas tidigt, från barnets första dag och fram tillsatt barnet är cirka 6 månader. Enheten är tillverkad av plast av mycket hög kvalitet och monteras snabbt och enkelt fast på stolen. Den bekväma vadderingen tillför extra komfort till barnet och kan hållas rent och fräscht då det utan problem kan maskintvättas. Enheten kan monteras bort och då istället användas som en gungande babysitter, vilket bidrar till att barnet ständigt kan vara i din närhet.

I Newborn Set ingår en aktivitetspinne som fästs på sidan av enheten där favoritleksaken kan hängas upp, vilket är underhållande för barnet samtidigt som dess motorik utvecklas. Tillbehör finns i form av snygga textilöverdrag i tre olika färger. Överdragen är stilrent vita på ena sidan och blå-, grön-, eller lilaprickiga på andra sidan. Val av mönster och färg kan på så vis göras efter smak och vad som passar bäst i respektive hem. Bomullstyget är av hög kvalitet och därför mjukt och vänligt mot barnets hud. Även denna del tål maskintvätt och kan därför alltid hållas hygienisk och snygg."

Rekommenderat pris Stokke Tripp Trapp Newborn Set: 1 149 kronor. Och eftersom det är just till en tripp trapp kommer ju säkert andrahands värdet ligga otroligt bra det med skulle jag tro. Nu har vi ju tyvärr ingen tripp trapp men om vi hade haft det så hade detta nog varit något vi köpt då det ju är otroligt bra för barnet sitter nog så otroligt mycket bättre i början i denna än löst i en vanlig barnstol.

Stokke Tripp Trapp Newborn Set hittar du bland annat på barnvagn.se & bonti.se


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Sicken smart! Dom där stolarna är väl rätt så dyra va?



Det kan jag förstå! Hur ofta får du g¨upp om nätterna?



Förresten Kevin hade heldressen på sig häromdagen..Så fin blev han.Lovar ta kort nästa gång. (Skjortan ska han ha när han ska vara extra fin! :))



Haft en bra dag?



KRAM

2011-03-21 @ 19:16:35
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling