Sunny saturday

Hej
Åh vilken härlig dag det är idag. Solen har lyst hela dagen & det hade varit en helt underbar dag om det inte hade blåst så in i bomben. Här hemma har det vari en lugn & härlig inne dag då vi gärna slipper öropnproblem i detta hus. Sen har vi (läs:jag & Lilly) bakat en kärleksmums "tårta". Gjorde iordning smeten som vanligt men istället för att lägga den i en långpanna blev det en ringform. Den blev dock lite för tjock så det blev en del vi fick trimma bort så nu vet vi det till nästa gång. Men oj vad gott det ska bli ikväll till andra chansen =)

Här hemma håller vi nu på att fixa oss då vi snart ska bege oss till svärföräldrarna på lite mat. Kommer väl vara där til klockan närmar sig 8 för sen är det dags att kasta barnen i säng =) Och n'är andra chansen är klart ska jag gå upp för att leta reda på något snyggt till imorgon då vi ska på dop. Men jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig. Antingen blir det skinnbyxorna eller jeans med något snyggt uppepå eller så blir det klänning. Frågan är bara vad det blir. Hur som så kommer det komma upp som en dagens imorgon då jag ska försöka starta med det, både på mig & barnen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling