Tänk vad dom små hinner på två minuter

Hej
Denna dag började vid 6.30 efter en vanlig natt. Lilly vaknade sen 45 minuter senare och sen drog dagen igång på riktigt. Frukost och saltkråkan stod först på schemat.

Sen vid lunch var det något som hände som jag har bett så otroligt mycket för att det inte ska hända i snart 2 år. Jag var borta i 2 minuter då jag hängde tvätt och när jag kom tillbaka var detta vad jag möttes av i vardagsrummet

Svart krita över hela denna del av väggen. Hua! Hon hade tydligen hittat en krita någonstans i huset. Jisses vad jag har skrubbat kan jag säga. Men nu är skiten borta iaf. Men jag kan iaf säga att det bästa att få bort krita med är helt klart skurmedel.

Detta är verkligen Victors gener ut i fingerspetsarna. När han var runt kanske 3 så hittade han en svart spritpenna liggandes någonstans i deras hus när hans föräldrar låg och sov den morgonen. HHan målade sedan hela hallen och köket så det var ju självklart lite värre. Men sådan far såndan dotter.

Efter att detta var borta så kom mina föräldrar hit för att hämta oss. Så resten av dagen spenderade vi hemma där.

Imorgon kommer vi traska iväg till BVC för att kolla om vi får komma in dit för att kolla vikt och längd. Har inte fått någon tid för 4 månaders kollen men vi tar helt enkelt och traskar dit =) Mamma kommer följa med då hon hoppas få träffa en gammal jobbarkompis som nu jobbar där. Och när vi är där kommer jag även fråga lite om Léones sömn. Hon sover så himla lite både dag och natttid. En 4 månaders ska sova runt 19 timmar per dygn men hon sover nog runt 12 per dygn så vi får kolla vad dom säger om att hon missar så mycket sömn.

Nej nu är det faktiskt lite mysstund innan det är dags för sängen. Längtar! Haha =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Sånt där är jag också van med mina tre små :)

2011-03-26 @ 16:23:31
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling