TGIF

Godmorgon alla underbara
Här startade dagen vid 6.30 som verkar vara Léones vakna tid numera. Men denna natt var iaf lite bättre än valigt så idag är jag iaf lite piggare =) Det blev 3 uppstigningar inatt varav en var matning. Helt underbart! Vet inte om hon sov bättre för att jag gick upp med henne vid 21 tiden igår men det blir att pröva igen och så hopas vi på att det håller i sig =)

Idag blir det ju som sagt en liten tripp till BVC men innan dess blir det att städa lite här hemma. Kom hem vid 20 igår så det blev lite sent att komme igång med städningen eftersom Lilly inte kom i säng förens 20.40 vilket är sent för henne.


Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Oj ska de sova runt 19 timmar...ja det kommer inte vi upp i. Det brukar fungera ok att hon sover korta stunder men ungefär 1-2 gånger i veckan kommer såna här skit (sorry) dagar. Jag har vyssan lull på sängen men hon är sån att hon gallskriker när jag lägger ned henne. Vagnen går bra och endast om jag kör över trösklarna som är höööga.



Tack för tipsen!

2011-03-26 @ 11:42:51
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling