Torsdag

Hej
Sorry för dåig uppdatering. Igår hade jag inte något sug att blogga. Hatar när det blir så då jag verkligen älskar att blogga & att se att det finns dom som är intresserade av våran lilla vardag. Nej ni får helt enklet komma på några idéer till vad jag ska blogga om. Då ska vi nog se att jag får fart i fingrarna =)

Idag är det här faktiskt första gången jag tar upp datorn. Helt sinnes men Léone har haft en gnällis dag. Och när hon har sovit har jag & busen myst med lite bullerbyn + fika. Hon är så himla fin som älskar att sitta & mysa med son mamma till Astrid filmer. Trodde aldrig att hon skulle gilla dom i den här åldern men oj vad fel jag hade. Och jag gnäller verkligen inte för oj vad med minnen man har med hennes filmer =)

En dagens för någon vecka sedan. Är detta något ni vill att jag börjar med? Ge gärna en massa förslag =) 


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Vill gärna se dagens outfit! Gärna på barnen också! =)

2011-03-03 @ 20:38:26
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling