Underbara soliga lördag

Hej
Gud vilket underbart väder det är ute. Soligt & helt underbart. Våran är nog äntligen kommer =)

Vi börjar med att skriva om natten då. Den gick över förväntan med en massa mindre nappinstoppningar än vanligt. Tror att jag gick till hennes säng 5 gånger sammanlagt & då var den ena gången för natt lägga henne i våran säng vid 7 tiden då det var morgon. Så det blev en matning ordentlig matning vid 2 & en mini matning vid 5 & sen var det 2 nappinstoppningar på det. Klart godkänt enligt lilla mig som var mycket piggare idag än på länge =)


Idag har vi inga speciella planer men det blir säkert en prommenad i solen. Synd som bara den att jag glömde köpa solglasögon igår bara. Men jag får klara mig idag helt enkelt.

Vad har ni för planer idag?


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Haha ja annars får du prova Madicken..eller pippi! ler



Ja visst är bilden fin! Precis så underbart är det här (framme nu nämligen)!Himla fint å mysigt även vintertid! :)



Va gulligt av dig att tänka på oss och Kevin då! :)



Mailar adressen till dig!



Ha en fortsatt bra dag! KRAMEN

2011-03-12 @ 14:27:57
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

helt underbart väder igår :D

2011-03-13 @ 09:48:04
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling