Underbarast & vackrast av allt!

Hej.
Här hemma har vi precis tittat klart på underbara "en unge i minuten". Gud så vackert & underbart det är att se en förlossning. Jag är otroligt ledsen i efterhand att vi inte filmade Léones förlossning då jag gärna vill se den. Jag är så otroligt nöjd med hur den var även om det gick supersnabbt när den äntligen kom igång ordentligt. Och häftigast av allt är ju hur intensiva värkarna var & att jag nästan svimmade under dom. Tänk att kroppen klarar av att öppna sig 6 cm på 1 timma. Helt fantastiskt!

När en "en unge i minuten" började sa inledningspersonen något som gjorde att jag började gråta då det verkligen är så sant. Och det var att:

♥Ett nytt liv börjar & ett annat förändras för alltid♥


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Åå jag ÄLSKAR förlossningsprogram!! :)



6 centimeter på en timma? Hej å hå! Du har ingen förlossningsberättelse här på bloggen?



Ja han är av den "mindre modellen" så då passar den säkert! :)



Vi kör bara ersättning. JAg gjorde både och i ca 2 veckor men då han, trots att han ätit på mig, åt ett helt mål ersättning efteråt kändes det lite "onödigt". Dubbelt arbete i onödan på nåt vis.

Å ersättningen har verkligen gjort susen. Sen vi började med den hade han gått upp 1115g på 4 veckor! LIte skillnad mot 65 g. :)



Hoppas att ni får en fin dag! KRAMEN!!

2011-03-15 @ 07:50:38
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Heeeeej!



TUSEN TACK! Gud så glad jag blev för ditt paket!! :)



Nån som snappat upp att jag fått pippi på heldressar tror jag? ;)



Ja man får vara glad att det finns så bra ersättning! Å faktiskt, om jag ska vara ärlig, så var det nästan en befrielse att slippa amma.Allting blev så mycket smidigare på nåt vis (fast jag hade såklart fortsatt om det hade funkat).



Nu ska jag ta och lägga upp tattoo bilden på bloggen.

Önskar dig en fin kväll!



KRAM!



Den ska jag läsa så fort jag bare kan..



Ska do

2011-03-15 @ 19:00:15
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling