Välkommen till Mammalott.se =)

Hej
Ja som ni kanske märker så hatr jag nu bytt namn till Mammalott då det känns mera som mig. Så nu ska vi bara fixa en snygg ny design så blir det superbra det här =)

Jag måste bara börja med att hylla den som kom på concelern. Snacka om att det är en mammas bästa vän. Det & kaffe skulle jag inte klara mig utan numera. Denna natt var nog den värsta & jag fattar inte hur min kropp sak klara av detta under en längre tid. Jag fick sova 3 timmar i sträck innan det var dags för anttböket. Först var det mat Léone ville ha & sen var det nog en 10 nappinstoppningar om inte mer fram till klockan 5 då hon fick för sig att hon skulle upp. Hua! Men efter lite håll i handen & stryp på pannan somnade hon om ca 20 minuter senare. Och sen var det bara för denna halvdöda mamma att traska upp 6.15 denna morgon. Jag har ju alltid sagt att jag har vetat att vi haft en otroligt lyxig tid med Lilly men nu har jag verkligen förstått exakt hur lyxigt vi hade det. Och sen är det ju inte så lätt att ta igen förlorad sömn som 2 barnsmamma heller. Men jag vet att detta är något som kommer gå över & då kommer jag känna mig starkare som mamma =) För nu vet jag hur lite sömn man faktiskt klarar sig med bara man får ha sina underbara barn hos sig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling