Härlig dag

Hej
Åh gud vilken underbar dag det har varit idag. Äntligen har jag kännt mig uppåt nästan hela dagen är åt det motsatta hållet som det varit på sista tiden. Igår var jag nämligen äntligen in på Konsum för att kolla om jag fortfarande kunde få jobba där efter att inte satt min fot där på 10 veckor tack vare allt som hänt. Som tur var verkar dom tycka om mig så mycket att jag fick "övningsköra" idag och fy vad underbart det är! Älskar verkligen att stå där i kassan och fixa med allt. Så hela denna dag har man varit hög på dom timmar jag stod där. Och jag ska tillbaka på fredag för en till omgång för att sedan lämna mitt nummer inför kommande pass =) Har ju till och med fått en engen inloggning så nu står äntligen mitt namn på kvittot när jag står bakom kassan.

Det enda som gjort att min dag inte varit helt på topp var att våran fd hyresgäst bråkat lite till. Men vi kör på med våran advokat och hoppas på det bästa. He´s going down!


Kommentarer
Postat av: CATRIN PETTERSSON

VAD SÅ BRA BRA!!!!

2011-05-19 @ 19:48:54
URL: http://lilllottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling