Mitt ♥ 2 år

Hej alla underbara läsare.
Ja idag är det den stora dagen då min lilla tjej blev hela 2 år. Fy vad tiden gått fort. Tycker det var nyss vi hade ett litet knyte liggandes i soffan hemma i Berg men nu är det faktiskt 2 år som gått. 2 helt underbara år dessutom!Varje dag under dessa år har kärleken till våran Lilly växt sig större och större. Hon är verkligen en helt underbar liten person som kan så himla mycket. Min lillgamla lilla Lilly♥

Åh jag börjar nästan gråta av denna bild. Är så otroligt lycklig som fått bära på detta underbara barn i min kropp för att sedan föda henne. Att vi nu fått njuta av henne utanför magen i två underbara år är verkligen ren och skär lycka♥

Stora tjejens tårta som den stolta mamman bakat =) har man en Astrid tokig tös så har man. Och jag ände nog att pippi var den som skulle vara lättast att fixa så det fick bli en pippi tårat helt enkelt =)

Paket öppning på morgonen

Här syns nästan alla paket hon fick utav oss på moronen. Det blev en hello kitty vagga till hennes docka ochen massa mat till hennes kök. Maten kommer ifrån blåelefan vilket är en ny favorit sida hos mig just nu. Det som inte sysn är en röd te servis som var lite större än den superfin hon fick i julas av Hanna. Våran tjej älskar ju att leka i sitt käk och bjuda på fika mm så allt denna passar perfekt på henne så nu kan hon bjuda på stort kalas på sitt rum sen =)

Sen åkte fördelsedags kläderna på. Faktiskt samma som hon hade på sig för exakt 1 år sen.

Ja den var ju lite stor då men endå. Tänk att hon varit så här pluttig♥

Här kommer en MEGA bildbomb ifrån dessa två år som gått:

En liten liten Lilly som här bara är några minuter gammal.

3 dagar





























2 år med en massa K Ä R L E K


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Grattis Lilly! Hoppas hon haft en bra födelsedag!

2011-05-02 @ 18:34:01
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling