Mors dag

Hej alla underbara där ute
Först vill jag starta inlägget med att gratta alla er mammor på era dag. Vi mammor har verkligen det underbaraste jobbet som finns. Så grattis på mors dag till er alla♥

Här hemma var det dags för mig att gå vid 6 med en liten tjej som tyckte att det var morgon redan då och som vanligt var det en fin blöja att börja morgonen med. Märkte dock att lillan var trött och smågnällig så när hon somnade om vid 8.30 efter gröt mm hoppade jag snabbt ner i sängen. Och där låg jagtill klockan blev hela 12! Vet inte när det hände sist kan jag säga er. Tror nog att det är mer än 2½ år sen iaf. Men oj så skönt det var =) Så nu fick jag hop 6-6½ timmes sömn denna natt. Underbart!

När jag vaknade upp så kom min underbara make och älsta dotter inmed ett paket till mig. Och ni kan aldrig trovad som låg där i. Jo ett kort som gör att man i ett år får äta 2 för 1 på en massa resturanger i Uppsala. Tack underbara du♥

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Minisemestern blev så lyckad och var så välbehövlig!!



Härligt att du "lyckades skrapar ihop" lite extra sömn! Ibland är det nästan ett måste att vila samtidigt som liten. :)



Hoppas dagen och helgen varit bra! Grattis själv. :)



KRAMAR

2011-05-29 @ 20:14:10
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

Grattis till dig också!! :) Visst är det underbart att vara mamma till sina små skatter <3 Dina småtjejer är så söta.'



Kram på er!!

2011-05-29 @ 20:45:28
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling