Ni gör mig stark när allt annat är jobbigt

Hej
Här hemma händer det inte så jätte mycket utan livet rullar på som vanligt. Lilly leker som vanligt hela dagarna utan avbrott och jag kan verkligen inte förstå var all hennes energi kommer ifrån. Önskar att jag hade hälften av den så man skulle orka med allt som just nu händer i våra liv. Léone utveklas som bara den och jag tror även att det snart kommer komma upp två små tänder där då man ser konturer av dom nere just nu. Får se när dom kikar fram helt enkelt.

Jag är så otroligt lycklig när jag ser mina två döttrar umgås och man ser verkligen at dom älskar varandra så otroligt mycket. det är dom två som gör att vi orkar med all denna skit vi just nu får genomgå pga våran förra hyresgäst. Jag kan knappt tänka på allt som hänt och det som kommer hända utan att gråta men man får helt enkelt kolla på sina underbara barn ofta för att klara av dagen. Man märker verkligen att detta tar på en då jag har blivit så otroligt trött senaste tiden.

 Att jag sen ska operera mig på tisdag för gallan gör inte saken bättre heller. Känns som att vi får för mycket på våran tallrik just nu men vi hoppas på att vi klarar oss genom detta inom en snar framtid.

Nej nu blev detta inlägg för jobbigt så nu lägger vi upp en massa sötiskort på våra små här hemma isället tycker jag =)

Här har ni ren och skär lycka! I förrgår gick Léone i säng vid 19 som vanligt och Lilly ville sova 1½ timme senare. Så V lade henne i hennes säng men när jag var in för att ge Léone sista flaska innan natten var detta vad jag möttes av. Lilly hade krypit ner hos sin lillasyster för att kunna somna. Och såhär sov dom hela natten. Syskonkärlek på hög nivå♥ Och natten som var hade Léone sin sängkompis bredvid sig igen så detta verkar vara något som dom båda trivs i. Mina underbara döttrar. Vad skulle jag göra utan er?

Tänk vad dom älskar varandra. Att få dessa två tjejer är det bästa som hänt i vårat liv♥
 


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Vad fina de är!

2011-05-12 @ 13:18:05
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Styrkekram till dig!

2011-05-12 @ 20:23:06
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-05-17 @ 13:42:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling