Så många känslor men ingen ork att få ut dom i ord

Hej
Ja dessa dagar har verkligen bara flygit förbi. Man går upp med barnen och kör på med dagen som vanligt tills man går och lägger sig runt 23 om kvällarna.

Just nu har det varit lite extra jobbigt då vi hr varit tvungna att fyltta  ut så gått som ala våra saker ifrån vårat hus och in till en lagringskonteiner pga av allt bråk med våran fd hyresgäst. Vi hoppas verkligen på att våran advokat kan sopa mattan med honom för jag vet inte hur mycket längre jag kommer orka med allt det här. Håller just nu på att renskriva allt jag skrivit ner tidigare så att våran advokat kan kolla igenom vad han vill ta upp på en ev rättegång. Har bara ett ord för allt detta, JOBBIGT!

Varje gång jag tänker på allt denna person gjort emot oss gör det ont i hela min kropp. Jag vill bara börja gråta hela tiden och jag känner själv att jag blivit så himla mycket tröttare sen allt detta bara blev värre. Jag vill verkligen kuna berätta allt för er om det som händer men det går inte, av två skäl. Det första är att jag inte vågar i synpunk till vad som kommer hända och det andra är för att jag mår så äkligt dåligt över hur denna person behandlat oss. Jag vill bara spy på allt och jag kan helt enklet ta till ett hemskt hårt ord och mena det med då han orsakat en sån hemskt smärta för oss. Jag hatar faktiskt denne person. Att man kan göra detta mot någon annan människa är ju helt sjukt. Det gör ont i hela mig.

Men som sagt så kan jag tvyärr inte få ut alla mina känslor i ord hur mycket jag än vill. Men jag hoppas så att detta kommer fixa sig fort för jag tror, eller nästan vet att jag kommer bryta ihop om detta inte får ett slut snart.

Jag är bara så otroligt glad över att mina föräldrar ställer upp och ger och mat och husrum för att i ska kunna köra all in med detta. TACK!


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Men ååh! Inge roligt att läsa att du har det jobbigt! :( Jag hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa inom en SNAR framtid!



Stora kramen!!

2011-05-15 @ 21:51:21
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling