Saturday & 6 month

Hej
Har varit otroligt seg startad idag och det känns som att jag inte kommit igång riktigt än heller. Sjukt jobbigt men det är bara att kör på endå =) Koffein is to die for!

Här hemma har lilla fröken Léone kommit in i den där jobbiga fasen igen med att vakna mer eller mindre hela nätterna och jag vet inte vad jag ska göra. Och sen sover hon ju dåligt dagtid med så man tycker ju att honska vara trött och behöva sova gott nattetid men tydligen inte. Men det är bara att köra på och hoppas att det bara är en fas som snart tar slut. För det var sjukt skönt med den rutinen vi hade fram till detta började igen.

Idag har det pga min sega skalle varit en lugn dag där inte mycket alls har hänt. Har försökt rensa lite bland barnens kläder men eftersom det är ruskigt tråkigt att göra det blev det bara några bodies mindre i Léones låda idag. Får se om jag hugger tag i det imorgon. Eller om vi hittar på något roligt eftersom det faktiskt är mors dag imorgon =)

Idag är det förresten 6 månader sen våran lilla Léone kom till världen. Helt sjukt att hon redan blivit ett halvår. Snart kommer hon börja krypa och sedan gå. HJÄLP! Vart tar tiden vägen?

Baby love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling