Shopping till barnen

Hej
Ja det blev ju iaf lite shopping till barnen iaf när vi var inne i Uppsala. Blev ett snabbt besök in på kappahl och Lindex men jag blev lite ledsen inne på kappahl då jag hade kollat in 2 stycken klännigar med inbyggd body ifrån newbie avdelningen men det fanns bara några stycken kvar och dom var självklart endast i 50 och 56 sådet var ju kört. Får se om älsklingen kollar upp det på stan eller på gränby imorgon eller om det blir en tur i helgen eller veckan som kommer. HArtyvärr inte hittat kameraladdaren så några bilder på plaggen kan jag inte få upp heller. Men det kanske finns på webben så då kommer det upp senare.

När vi hade varit hemma ett tag ringde det på mobilen och gissa vilka det var. Jo konsum! Så morgon är det jag som jobbar mellan 8-18 vilket känns så underbart kul!=) Så imorgon blir detmer eller mindre barnfritt för både mig och älsklingen då även han jobbar imorgon. Blir ju baraatt komma hem och lägga Léone mer eller mindre. Så mina föräldrar tar Léone hela tiden och Lilly en stund för att hennes farfar och farmor vill ju självklart mysa med henne ett tag. Så det blir ju superbra det =)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Jag frågade faktiskt om Easy tones'en men han rekomenderade ett par andra så det blev inte dom.



Men du gör nog helt rätt i att investera i ett bara bra skor du med, speciellt om du har lite problem med kroppen din.



Men, du kanske alltid borde vara gravid? OM du mår bäst i kroppen då menar jag. ;D Har ni förresten sagt hur många barn ni vill ha? Blir det fler?



Hojta till om inte karn din får tag på en klänning så kan jag kolla på Kappahl här åt dig!



KRAM och trevlig helg!

2011-05-27 @ 06:52:00
URL: http://annacondas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling