Torsdag

Hej och god morgon
Här hemma gick jag och Léone upp strax efter 7 efter en orolig natt. Vet inte om det hade något med sprutan att göra men jag gissar på att det inte var fallet då hon vid 2.33 vaknade för mat men inte ville somna om igen sen. Ingen höjdare att ha en liten som bara pratar i örat på en mitt i natten men vi var tvungan att ta över henne till oss för att Lilly skulle slippa att bli störd. Hur som vart det inte många timmars sömn i natt men det är ju som det är. Bara att bita ihop. Vilket kommer bli lite extra lätt idag då det blir ett Uppsala senare på reftermiddagen. Mina föräldrar ska in då min syster ska ha ett uppträdande så vi åker med dom in för att möta upp pappan när han slutat jobba. Underbart! Vet inte om det blir någon shopping eller ej men det får vi helt enkelt se =) Har ju sett en massa fint ifrån kappahl till båda barnen så vi får se om jag kommer nära ett sånt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling