Underbara sol

Hej alla underbara
Åh vad underbart väder vi haft idag. Hoppas att det bara är vi som haft det men vad jag sett på andra bloggar verkar det vara flera som haft samma underbara väder.

Har försökt blogga tidigare idag men det gick inte pga driftstörningar. Någon annan som haft samma problem? Såg att det stod högt uppe på sidan när man loggade in att dom haft problem så det borde ju vara någon till.

Ja idag har vi bara varit ute och njutit av det underbara vädret. Man kan ju alltid hoppas att man får lite färg med men med min hy kan man ju aldrig veta =) Lilly har därimot fått sin pappas pigment så hon är redan brun i ansiktet fast hon haft starkt solskydd på sig.

Lilly har idag verkligen njutigt då hon älskar att vara ute i värmen. Hon har fakriskt haft på sig sommarkläder idag med och lilla Léone som inte gillar värmen lika mycket låg i bara linnebody idag. Och Lilly har faktiskt badat ute på altanen här hemma hos mina föräldrar i en balja. Oj vad hon älskade det =) Min lilla fisk♥
 


Mina två sötisar. Åh vad jag älskar er!

I hlgen har vi varit hemma i huste och plockat ite. Blir inte så mycket gjort känns det som men med små steg i taget blir det färdigt tillslut =) Lillys rum är iaf helt klart och vårat nästan helt klart. Léones håller vi på med för fullt men annars är det köket som det fixas mest i just nu. Känns det som iaf =) Ska försöka ta med kameran hem en dag så ni får lite kaos kort därifrån om det önskas det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling