Uppsala besök!

Hej
Allt bra med er? Här hemma är allt superbra. Sovit lite dåligt då Léone bökade mer eller mindre hela natten MEN hon vägrade äta så det var ju ett plus. Förhoppningsvis kanske hon inte vill ha mat mera nattetid nu när vi (läs jag) ger henne gröt och äppelmos made by mormor till kvällsmål. Hoppas =)

Idag blir et faktiskt en liten tur in till Uppsala då mina föräldrar har ett litet ärende dit med min syster. Får se om det slinker ner något i vagnen och var vi hamnar. Skulle iaf behöva lite mera välling (säger det av vana, har alltid gjort det under dessa 5 månader) till Léone så det hoppas jag att det iaf blir köpt. Sen skulle hon behöva en del nya kläder i 68 märkte jag. Långärmade bodies är det lite fattigt med och speciellt vita så det behövs. Sen skulle det behövas lite mera men vi får se vad vi hamnar som sagt.

Igår var det firande av min älskling då han fyllde 24 år. Så det blev mera paket öppnig igår. Inte samma katigori på saker dock =) Av mig fick han en taklampa (god I´m old haha) i metal där det är en avbild av NY urborrad. Supersnygg! Sen fick han en massa bra att saker som tex en toastol =) Superbra eftersom vi måste renovera badrummet som ni vet. Ja det är väl det som hänt so far.

Får se om det blir något inlägg ikväll där jag visar lite kläder eller hur det blir =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling