Back in business

Hej mina underbara!
Oj vad jag blev lycklig när jag kom in här idag för första gången på superlänge och märkte att mina trogna underbara läsare kollat in här varje dag fast jag varit frånvarande♥ Love u! Nu känner jag verkligen att jag har ny energi att blogga!

Jaha, varför har jag inte bloggat nu då kan man ju undra? Jo jag hinner inte med mitt liv riktigt känner jag. Både förra veckan och denna har jag jobbat 3 dagar per vecka och det är härligt samtidigt som man verkligen bli lite trött med då man inte är van vid det. Och dom dagar man är ledig vill man bara mysa med familjen och då kommer ju tyvärr bloggen i skymundan. Vilken är jobbigt då jag verkligen älskar att sitta är och blogga.

Men nu hoppas jag att det blir nya tag och jag ska verkligen försöka komma ihåg att blogga via appen så det ramlar in flera inlägg per dag. Gärna med bilder med men appen verkar vara dum när jag försökt få med bilder. Någon annan som har detta problem?

Jaja, vad har nu hänt här hemma? Jo Léone blir duktigare för varje dag som går med att just gå och försöker nu även sig på den ädla konsten att springa. Visst funkar det bra men ibland hänger inte riktigt fötterna med haha. Ja söt som få är hon iaf =) Lilly har fått en ny säng i hopp om att hon ska sova i sin ehen säng mera men än är det nytt så lite motsträvig är hon ju. Förhoppningsvis sover hon där hela nätterna utan motstånd vid jul =)

Och på tal om jul så har vi börjt fundera på vad amn ska hitta på i deras kalender i år. Herregud vad svårt det är känner jag. Har hittat lite mysiga filmer och cd skivor med barnmusik som jag skickat efter som Lilly ska få iaf men det är väl 5 av 24 som är fixade av hennes och ingen av Léones. Elelr ja, jag har ju faktiskt hittat ett jätte sött lucia sett inne på ellos som jag är sugen på att lägga i deras paket till just jucian så får dom åka och lussa i dom =) Tror nog att det får bli så faktiskt. Sen får det väl blir en hel del tråkiga kalenderpaket med kläder tror jag. Så det inte blir allt för skoj varje dag haha.

Men någon födelsedagspresent till lillan har vi inte hittat än. Jag letar och letar men vet inte alls vad jag ska hitta på. Känns som att vi har så mycket redan efter Lilly men ja, vi hittar nog på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling