Come on in my house,the house of come on!

Ja nu kommer här äntligen lite bilder på hur vi har det här hemma. vet att det tagit ett tah och än har jag inte knäppt kort på vårat sovrum och på det rummet som var Lillys första rum som just nu kommer användas som WIC men som jag hoppas kommer bli ett barnrum igen sen=) Och även ett rum precis innanför hallen som jag vill ha till tvättstugen senare men som just nu kommer få bli ett förvaringsrum/grovhall där vagnar, ytterkläder mm kommer förvaras just nu. Men annars tror jag att allt annat kommer med. Så välkommen in!



Hallen

Soffhörnan

Soffhörnan igen =)

Fina tavelväggen

Vardagsrummet med syn in till matrummet

Matrummet

Min fina maskroslampa =)

Matrummet in till köket

Samma vikel fast närmare

Köket

Köket mot hallen

Trappen upp. Älskar lyktorna från rusta. 99:- st kostar dom och vi har 3 st. En framför spegeln och en i varje hörn i trappen. Så underbart mysigt!

Här ser ni båda i trappen.

Tjejernas rum. Och här ser ni även Lillys nya säng som är begagnad. Vilket syns =) Men den ska fixas till så fort jag hinner med vit färg och tapet och även fixa ett draperi att ha under sängen.





Ja så här ser ju tjejernas rum ut så. Konstigt nog kallas det rosa rummet av någon anledning =) Men oj vad jag älskar det. Så mysigt och fint!

Ja så här har vi det då. Lite små fixa här och var är det ju medn det tar vi längst vägen. just nu står en ny dörr på agendan och jag hoppas att det inte tänker komma någon snö förens den är köpt och ditsatt. Drömma kan man ju =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling