Fixar dag

Hej mina fina
Idag har det varit en riktig fixar dag. Jag har suttit och räknat ihop hur många av Lillys saker till kalender som är fixade och jag har nu 10 dagar kvar att fixa innan hennes är helt klar. Vet inte hur jag ska göra med Léone då hon känns lite för liten att förstå grejen så just nu lutar det år att hon får majskrokar i sina fickor. Fast ja, jag har ju 1 saker till henne som jag hade tänkt att hon skulle få i kalendern och det är ju ett sett med luciasaker =)

Julklapparna däremot är mer eller mindre helt fixade. Väntar bara på att några saker ska komma hem då dom är hemklickade man annars tror jag att allt det är klart. Men jag kommer säkert hitta lite smått som kommer hamna under granen med =)

Sen har V kört en massa ved då det börjar bli kallt som bara den ute så nu ska här börjas elda. Just nu kör vi bara eloch imorse när jag gick upp strax efter 7 så var det bara 20.5 grader inne vilket jag tycker är lite kallt. 22-23 är lagom enligt lilla mig.

Och sen har jag även målat Lillys säng lite. Nu börjar min vision komma fram vilket känns underbart. Det kommer bli så himla bra där inne. Åh vad jag känner att mitt liv äntligen börjar hamna på plats♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling